free1 Trombofili paneli 6′lı yaptırdım bugün ama kadın doğum uzmanim benden 12′li istemişti arasındaki fark var mı yani çok bir şey fark ediyor mu Bir de devlette yaptıranlar ben sormayı unuttum da ne kadar zamana çıkıyor sonuç