RukiyeeeeeeAG Kızlar enfeksiyonum olduğu için akıntım var. Yarın randevum var doktora gideceğim jiletle aldığım zaman çok kötü oluyorum metale alerjim var kendim alamıyorum önümü zarzor görüyorum çekiniyorum kuaföre gitmeye napıcam bilmiyorum 😫
Hulo2105 RukiyeeeeeeAG asla çekinme kendin yaparsan daha da işkence olur git kuaföre o da kadın zaten doktorlarda bakıyor orana ona bakarsan 10 dk da bitiyor hiç zorlanma bence
birmucize1 RukiyeeeeeeAG benimde akintim oluyor dusumu aliyorum yanima pecetemi islak mendilimi aliyorum islak mendille silinmesi dogru degil ama o an kurtarici oluyor kostura kostura kuafore gidiyorum odaya gecincede islak mendille silip peceteyle ustunden geciyorum bayan oyle basliyor veya kuaforun lavabosunda silipde oylede gecebilirsiniz iciniz rahat olur zaten 10 dakika surmuyor o siradada hemen gelmez