Aycanby Kızlar bugun detaylıya girdim hiç bir sıkıntı yok dedi doktor sadece bebişin karın çevresi Bi tık geniş cıktı yani 1 hafta öndeymiş ve suyumun sınırda (fazla) olduğunu söylediler böyle olan var mı kötü bişey mi anlamadım
gocebeanne Aycanby hayır canım içtiğin suyla alakası yok şeker ve karbonhidrat yapıyor genelde başka bir sorun yoksa.
Aycanby gocebeanne evet doktor karın genişliğine şeker olabilir dedi su için bişe demedi şimdi tatlı hiç bişe yiyemem mi olamazzzz 🥲🥲