mrshavva 39+2 günlüğüz dün ve gece bayağı hareketli olan bebeğim sabahtan beri hareket etmiyor sizce birşey olmuş mudur ilk defa panikledim 😔
YeniAnne2 mrshavva hiç hareket yoksa doktoruna git bence benim doktorum bana hareket hissetmezsen azalma olursa hemen gel dedi..
mrshavva Geldim şuan hastanedeyim tatlı yedim sağa sola yattım hareket sıfırdı bakalım ne diyecek bekliyoruz şuanda teşekkür ederim 🙏🏻
mrshavva Çok şükür bir sıkıntı yokmuş dün doğumhaneye girmiştim ondan korktuğum için her halde böyle oldu yarın tekrar gideceğim 🙃