Sarina98 Karnımda kasılma oluyor, bebekte haraketli. Sanki bir yere toplanıyor. Partlıycak gibi karnım. Gaz vs başka birşey değil. Aşağıda baskı da var. Dinlensemde geçmiyor. Nedendir? Doğum belirtisi mi?
taze-anneady Sarina98 aşağıdan kastınız karnınızın alt kısmı mı ? Bu haftalarda daha hızlı büyüdüğü için rahim genişlerken ağrı yapabiliyor kasılmaya benzer birkaç gündür ben de de fazla olmaya başladı 30. haftadayız. Onun için olabilir ama özel bölgenizde ise bilemeyeceğim benimde ilk deneyimim😊
Karanfill Sarina98 sizinki doğum değil bence olsa anlarsınız. Bahsettiğiniz kasılma bebek büyüdügu için oluyor
Gulsh61 Sarina98 Panik yapmayın benim de 31. haftam her zaman olmasa da bahsettiğiniz gibi karnımda ciddi bir sertlik patlayacakmış gibi hissiyat oluyor bebek o es nada karnınızın önüne dayanmış oluyor çünkü ben elimle tuttuğum umda da hissediyorum sancıınız yoksa korkmayın solunuza uzanın zaten sonrasında kendine farklı yer eder
Sarina98 Karanfill açıklığa baktı ve yatman gerek dedi. Açıklık yok şükür ama kasılmalarımın fazlalığından dolayı rahatsız oldular. Eve dönmek zorunda kaldım. Oğlum evde yalnızdı