Busrafath Uzun süre oturunca veya ayakta durunca belim ve göğsümün altı bildiğin kopacak gibi ağrıyor. Uzanınca ve belimin altına yastık koyunca biraz geçiyor. 26 haftalığım yaklaşık 2-3 haftadır böyle
Ummuarbc Gulll00 ay evet canım bende şuan 26+3 üm sırt üstü uzandigimda bir tarafa geçiyor saniyelik orası top gibi oluyordu bugünde özellikle sertlestiriyor kendini doktorunuza sordunuz mu bunu peki ben malesef sormayı unuttum bazıları da normal bir durum olduğunu söyledi
Gulll00 Ummuarbc hep aklimdaydi ama hic sormak aklima gelmedi diger baska sorunlardan. Ama muhtemelen magnezyum kullanmak gerekiyor ve bol su icmek lazim
Ummuarbc Gulll00 ben magnezyum kullanıyorum suda içmeye özen gösteriyorum da bende öyle her defasında sorayım diyorum unutuyorum
07sym07 Benimde acayip kalça ağrım var dikloron jel kullanıyorum Bi faydası yok ama bacağımı kıpırdayamıyorum 27+3 haftamdayım bende dün toplandı biyere hissettim onu sanki oramda yumruk var gibi oldu kafası mı neresi anlamadım