gayesblog ben doğumdan sonraki gün kullanmaya başladım, toplamda sadece 2 gün sabah akşam kullandım.
Ama sanırım ihtiyacım yokmuş, şu an gelen sütü engellemeye çalışıyorum. Bi tarafı emzirirken diğer taraftan şakır şakır süt akıyor, benim küloduma, bebeğin kıyafetlerine varana kadar her yer sırılsıklam oluyor. Gece uyuduğumda da yatağa akıyor. Aşırı ağrı yapıyor göğüslerime🥹
Damladan mı kaynaklı bilmiyorum ama kullanacak olanlar da kafasına göre kullanmasın benim gibi. Gerçekten sütün az olduğu, bebeğin doymadığı kesinse kullanılmalı sanırım.
Benim ilk doğumda çok zor gelmişti sütüm, o yüzden doğumdan sonra hemen başlayayım dedim ama gerek yokmuş.