1baharrr Arkdaslar 37+3 gunluguz ayin 24 doktor yatis dedi yakinda sezeryan olanlar acaba biliyormu 1 gun onceden yatirip ilac veya farkli bir sey mi yapiyorlar yoksa o gun ameliyat mi yapiliyor
ASE6154 1baharrr 23 ünde gece 12 den sonra yeme içmeyi keseceksin, 24 ünde yatışın sabah yapılır yüksek ihtimal sondan takılır damaryolun açılır birkaç saate alırlar sezaryene.
elifilhan_kara Aynı gün yatırıyorlar sezeryandan önce sadece sonta takılıyor Damar yolu açılıyor başka bişe yapmadılar bana
1baharrr elifilhan_kara simdi 24 haziran yatis dedi o gun ameliyata alcak mi beni yoksa bir gun bekletiyorlar mi