myavocado Arzuss1 22+1 de ilk hareketi hissetmiştim ben, biraz geç ama normal bir sorun yoktu yani. Hatta 24′lere kadar hissetmeyenler de oluyor
Meliss00 Arzuss1 Doktorun bununla ilgili birşey söyledimi bizim kontrolümüz cuma günü soracağım bende.
Berivan_sr 18 in sonlarında hissettim her hamilelik bir değil ki bence ondandır gönlünüzü ferah tutun