Emos42 benimde 5
Haftada başladı şuan 6 dayım pazartesi günü alttan muayeneyle bebeği gördük çok şükür kırmızı kanama oluyor pıhtılı ilk 2. Kanamada yerleşme dediler düşük riski var deyip ğrogestan başlattılar kullandım kahverengiye döndü ama ara ara kırmızıya dönüyor çok korkuyorum