Sezeryandan değil en çok epiduralden korkuyordum. :) Ameliyathaneye girdiğimde tüm ekip çok pozitifti. Bende hep olumlu düşünmeye çalıştım ve öyle oldum.
Belimden önce bir uyuşukluk veren iğne yapıldı inanın hiç acımadı. Sonrasında belim uyuştunca ameliyata başlandı. Bebeğimle kavuşmamız 5-6 dakika sürdü. Benim lazer dikişlerimizin atılması ve odaya çıkarılmam toplam 1 saat sürdü. Hiç üşümedim ve çok güzel bir süreç geçirdim. 🐣
İlk yürüyüşümü yaptığımda hiç göz kararması yaşamadım. O akşam biraz ağrılarım oldu, pek beslenemedim. Ertesi sabah ağrı kesici veya serum almadım. Yürüyüşlerimi gerek ağrılarım ola ola, oflaya oflaya mecburen yürüdüm. Herşey çok güzeldi. İnanın tüm süreçler geçiyor. 💖🐣