Hazalkutlu Yaa geçmiş olsun bizdede 13 haftada kahverengi lekelenme oldu progstan ve iğne kullandım bende 🥰 Allaha şükür bi sıkıntımız yok 🥰 benimde oluyo böyle bi anda ayağa kalkarsam veya anı hareket edersem kasigima ağrı giriyo , bide şu 3 4 gündür çok fazla midem gurulduyo 🤣 aç olsamda tok olsamda hele hele gece 🤣 bazende böyle bebis sağ tarafta yani doktor hep sağ taraftan bakiyo oraya koyuyo ulrason cihazını tam orda böyle bi sertlik hissediyom sanki böyle yirtilivercek gibi hele hele böyle mutfakta ayakta falan duruyoken falan çok hissediliyor anlamadım bende 🤣