Kizlar bugün randevum vardı idrarda protein yüksek çıktı. Tansiyon takibi için acil yatış yapıldı. 36+5 haftam ama Bebek 33,34 hafta uyumlu . Nstye bağladılar sancı var dediler ama ben hissetmiyorum. Perinatolojide yer yok diye doğumhaneye aldılar,3 oldu alttan muayene ediyorlar😢kimse yok yanımda eşim de şehir dışında. Inşallah tansiyon problemi olmaz da gonderirler. Problem devam ederse iki güw sezeryan dedi. Bebek küçük 😢. Bu durumu yaşayan var mı