Arkadaşlar benim bugün kontrolüm vardı ve gittim doktor baktı herşeyine iyi bir sıkıntı yok uyanikti da sanırım gözleri açıktı en son ultrason kağıdını verdi ben çıktım odadan çıktıktan sonra baktım yüzünün yarisini göstermiş ve gözleri Cook büyük geldi bana yuvarlak açmış birde önceki kontrolde de burnu çok aşırı büyük gibiydi bu sefer burnu normal ama gözleri çok iri bu normal mi böyle bir durumda karşılaştınız mi benim de ilk çocuğum olacak inşallah tedirgin oldum bir rahatsızlık belirtisi değildir umarım