2222ils Kızlar tansiyonum sürekli 14-15 lerde geziyor. Bugün doktorum perinatolojiye yönlendirdi 2 hafta sonra oraya git dedi bir de Alfamed tansiyon ilacına başladı 24 haftalık gebeyim biraz korkuyorum 😞
SmyEsciv 2222ils yüksek tansiyon bebekte gelişim geriliği yapıyor diye biliyorum perinotojiye mutlaka sorun bunuda önerdiği birşeyler olabilir bununla alakalı size
Melosunannesii Kızımda son hafta 6 alfamet 1 adalat alıyordum günde ilacını düzenli kullan bişey olmaz canim