Cosimaniehaus
İnşallah su gibi doğumunuz olur, korkmayın normal doğumun en zor yanı bence eğer sancınız yoksa suni sancı ile doğru nefes teknikleriyle ıkınmak ama suni sancı da öcü değil doğum gerçekleşince her şey bitiyor unutuluyor. Sezaryenin zor yanı da sonrası evet her şey çok çabuk ilerliyor hemen bitiyor ama sonuçta 7 kat kesiliyor ve bu beni çok korkutuyordu ben en son sezaryene dönmek istemiyorum diye ağlamıştım mesela 8 cmden sonra bebeğim inmişti mesela yukardaydı ama sağ olsun doktorum ebelerim sürecinde çook güzel yanımda oldular destek oldular. Kesinlikle kimseyi dinleme, eğer aksi bir durumun yoksa sağlık sorunu yoksa kesinlikle normal öneririm. Ertesi gün bile doğurmamış gibiydim hala daha öyleyim, dikişim de var bu arada ama az dikişim oldu hiç öyle oturamadım vs demedim dikiş atılırken de hissetmedim. Aklınıza takılan bir şey olursa sorabilirsiniz 🫶🏻