elifozkann çok erken döndü sonra Dr geri döner o dedi ve asla dönmedi😅21 den sonra nezaman baş aşağı bilinmez ama 25 ten sonra hep kafası sırtı ayakları aynı yerde , bende korktum erken doğar diye , ama rahim ağzı uzunluğu iyi olduğu için istediği kadar baş aşağı olsun dedi Dr erken gelmez, 37+1 iz, 36 da kafasını doğum kanalına sokmaya başlamış bakalım 39 u beklemeyebilir dedi Dr um mesela dunki muaynede