NimetDilmen 12+2 qünlük hamileyim. 3 aydan sonra bel agrısı yaşayan varmı? Normal mi sebebi ne acaba bilen varsa yazabilir mi?
semrakarahan NimetDilmen agriyor canim normal yani ama bnm ozellikle cok dolaninca ayakta durunca aksamlari giriyor agri ama normal
Candann Bende 14 haftalık oldum bel ağrısından oturamıyorum o derece agrıyor ilk haftadan beri bunu yaşiyorum