Merhaba kızlar,
Bu haftaya kadar vitamin kullanamadım. Midemi rahatsız ediyordu. D vitamini, b12 vitamini , kan ilacı ve magnezyum kullanıyorum. Son zamanlarda bakkala bile gitsem elim ayağım kesiliyor titreye titreye dönüyorum. Baş dönmesi değil ama denge kaybı hissediyorum düşecekmişim gibi bir hissiyat. Acaba multivitamin kullanamadığım için mi bunları yaşıyorum diye düşünmeye başladım. Sıcaklar da etkili tabi bunda. Bebişin gelişimi çok iyi o yönden hiçbir sorun yaşamadık çok şükür.
Doktorum son gidişimde Regenesis Max vermişti. Sizce başlasam etkisini görür müyüm? Çok mu geç kaldım 😔😔😔