Okulların kapanmasıyla şu kg ile kitap alanlar yüzünden çocuğun korkarak uyanması beni delirtecek arkadaşlar hava çok sıcak mecburen çocuğun camını kapatıyorum ama yine de öyle bir yüksek ki ses korkarak uyanıyor. Yazın gelmesiyle sebze meyve satanlar da cabası ne yapabilirim nasıl bir çare bulabilirim?
Bu arada piş piş açık uyuyor tamamen sessiz bir odada uyumuyor camı da kapalı kapısı hafif açık oluyor ben ses duyduğum gibi diğer camları da kapatıyorum ses gitmesin uyanmasın diye ama nafile mübarekler savaşa gidiyormuş gibi ses açıyorlar o kadar yoruldum ki zaten 4.ay atağındayız zor uyuyor tam uyuyor hoop seyyar satıcı uyandırıyor bir daha uyutmaya çalışıyorum önerilerinize açığım.