15 gün önce kanamam oldu hemen kahverengiye döndü kendi doktorum yurt dışındaydı başka doktora gittim o da yorgunluktandır falan dedi geçti. Şimdi yine kahverengi lekelenmem oldu. Sabah geldi sonra kesildi. Doktoruma gittim vajinal ultrasonda yine akıntı geldi. Açılman yok rahim ağzı uzunluğun iyi ama bu açılma birden de olabilir acil riskli gebelik uzmanına git dedi devlet hastanesine yönlendirdi orda da sabah gel dediler. Böyle hemen git demesi falan çok korkuttu bişey olmaz bebeğime dimi :(