ayse0_ 10 haftalık gebeyim 2 gündür diş ağrım var duramıyorum dişçiye gittim 3 ay olmadan bir şey yapamam dedi ne yapmalıyım
Aysegul58 ayse0_ ilk 3 ay önermiyorlar ama o agriyla da yasayamazsn yani ben 31+4 haftalik hamileyim bugün 2 tane 20 lik dis cektirdim. Doktor onay verdi yaptirdm valla o agriyla gun gecmezdi bide enfeksiyon falan kaparsa bebege daha buyuk zarar
Rumeysamete Benim 30. Haftadan sonra başladı bı kaç hafta ağrıdı haftami sormuştu ona göre antibiyotik ve parol verdi bende onları kullandım ama ara ara yine ağrılarım oldu sarımsak yada karanfil koydum öyle böyle geçti şükür
Ruhsar35 Karanfil yağını pamuğa dök ve ağrıyan dişinin üzerine koy çok zor bende yaşadım inşallah kurtulursun o ağrıdan kuzum