Eloalp Msbo benim de duzenliydi 8 gün sonrasında 8715 çıktı beta kesem vardı ama bebek yoktu 2 hafta sonra gittim doktorum kalp atışı görmüştü ben duymamıştım şükür şuan 25+1 iz
dika Balkan77 yanlış hesaplama yaptınız çünkü ben 9 haftalıkım adetim 23 Nisan di sanırsam kadın 5 ve 6 haftalık olabilir
dika Balkan77 önemli değil canım hamilelik nasıl gidiyor bende şuan 9+4 üm az kaldı sırt ağrım var şuanlik 10 haftalık da hangi bir gelişme filan oluyor mu
Balkan77 dika benim ne bulantım oldu ne ağrım taki dün geceye kadar dün gece sabaha kadar istifra ettim ilk ve son olur inşallah onun dışında hiç bir sıkıntım olmadı senin nasıl geçiyor
dika Balkan77 benim de çok şükür birşeyim yoktu ne mide bulantısı ne başka birşey 9 haftalık olduk birden bire bir surt ağrısı başladı doktorum normal dedi gelişiyor inşAllah düzelir
Balkan77 dika rabbim sıkıntısız günler geçirmeyi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah tatlım zor olsa da güzel şeyler anne olmak kolay değil derdi annem ☺️☺️