Kızlar merhaba, bugün kontrole gittim 24 haftalık gebeyim şuan. Plasenta da zar ayrımı varmış dedi biraz birde buruşma aşırı yorulmuşsun dedi. bu geç gelişime ve ya anne çocuk ölümüne sebebiyet verebiliyor dedi doktor. Bebek şuanlık iyi dedi. Sizde böyle bir problem yaşadınız mı ? Çok korkuyorum üzülüyorum . Şekeri de kes dedi şekeri kesicem🥺