Bende sigara kullanan biriydim 2 kimyasal gebelik geçirdim şimdi 5+4 inşallah sağlıkla devam eder hamileyim . Teste pozitifi gördüğüm gibi bıraktım yaklaşık 3 gün oldu çok zorlanıyorum ama sürekli kendimi telkin ediyorum ve her sigara istediğimde su içiyorum bi büyük bardak . Ya da eşim sigara içerken 10-15 sn yanında oturup kokuyu alıp içeri geçiyorum .