Zehrayenianne ay Allah o enfeksiyonu kahretsin artık cidden. Bende dün gittim 16. Haftadayım hamileliğimin başından beri kaçıncı bu. Doktor ne ilaç verdiyse kullanmayı ihmal etme enfeksiyon bebek için zararlı. Progestan da veriyorlar enfeksiyon dönemi boyunca düşük riski olmaması için. Ben ne kullandıysam kalıcı bi çözüm bulamadım. O yüzden artık tek yaptığım belirti başladığı an doktora gitmek. Antibiyotik, şase ve fitil standartıyla yaşamaya devam 😓