Merhaba kızlar 33. Haftadan beri sancılarım vardı. 34. Haftada ciğer geliştirici iğne yapıldı. 35+1de nişanım geldi ve 1 cm açılmam varmış. Doktor normal doğum istediğim için ne zaman isterse gelebilir dedi. Kilosu 2.900du dün . Sorum şu doğarsa kuveze girme ihtimali var mı ? Ya da tahmini ne zaman doğum olur ?