Zmom Ben bir süre prima premium care kullanmak istiyorum. Pişik vs olmasın etmesin sorun yaşamayalım diye özellikle. Ama ileride maddi olarak zorlarsa ki zorlar gibi yada kullanım çokluğuna bağlı ilk bebeğim olduğu için bilmiyorum ne sıklıkla alınıyor. Değiştirmek istersem hangi beze geçmeliyim ya da kim hangi bezle başladı. Kafam çok karışık ya da primadan devam eden anneler ne sıklıkla alıyoruz.
Minigiim-vebenn52 Zmom bence prima ile başlamana gerek yok ya bazı bebeklere inan ki en ucuz bezi bile taksan pişik yapmıyor düzenli havalandırırsan nemli bırakmazsan pişik olmaz yazık günah onca verilen paraya önce dene baktın teni hassas pişik oluyor öyle primaya geçersin Prima kullanınca diğer bezlere geçemiyormuş çoğu kişi çünkü
Gg5348 Zmom valla ben de primayla başlamayı düşünüyorum yiğenlerimde diğer bezler hep pişik yaptı ilerleyen dönemde bi molfix denerim bebeğim sevmezse mecbur prima devam
Cennet-polat Zmom bence Molfix ile başlayın eğer çocuğunuz çok hassas bir cilde sahip olursa Prima alın en iyisini alistirinca başka biseye gecemiyorlar
buseyusuf27 Zmom bn kızımda her bezı denedım prima ıyı geldı ondan sonra 4 numara goon gectık oda es deger primaya sadece 2 bezı kullandım sımdı oğlumada aynısını kullanıcam. Islak mendıl de sleepy organık kullanıuorm
Zmom Minigiim-vebenn52 Evet onu çok okudum geçenler pişik olmasından şikayet etmiş. Hiçbir fikrim yok yani. Prima dışı hangi bezler iyi peki molfix sarı olanı da duyuyorum ama bilemedim
Zmom Gg5348 Evet ben de öyle düşündüm. Pişik olmasın istiyorum. Ama sonradan başka beze geçenlerin çoğu da pişik yaptı diyor o gözümü korkuttu. Ya devam edicem ya hiç başlamıycam molfix sarı olanı da öneriyorlar aslında kullanan anneler fikir verse çok güzel olur da gerçi her bebek aynı değil🤷🏻♀️
Minigiim-vebenn52 Zmom ben Molfix kullanıyorum normal memnunum bir sorun yaşamadık baby turco kullanıyor ablam oda hiçbir sorun yaşamadı baby turco yumuşacık ve doğal zeytinyağlı aslında onu da çok kullanan var ama ben molfixle başladım diye bozmadım
Ummuhanss İlk bebeğimde primadan başka bişey kullanmadım bir kere molfix kullanmıştım ve aşırı pişik olmuştu paketi bile bitirmeden tekrar primaya geçtim fakat şuan fiyat aşırı fazla geliyor açıkçası bu çocukta biraz zoruma gidiyor o parayı vermek sleppy iyi diye biliyorum ve onu kullanmayı düşünüyorum ilk hangi bezi takarsam onunla devam etmem gerek diye düşünüyorum o yüzden bu sefer prima iptal 😂
Zmom Ummuhanss Evet gerçekten öyle fiyatları biraz düşürsünler ya 😂 Bir süre prima devam etsem değiştirmek istesem ya hiçbiri olmazsa iyice mahvedersem diye de çekiniyorum. O yüzden napıyım bilemedim.
Zmom Cennet-polat Peki ileriki zamanlarda kullanım çokluğu nasıl yani 1 aylık bebekle 6 aylık bebeğin günlük bez ihtiyacı aynı mı oluyor?
Ummuhanss Fakat şunu söyliyim prima gerçekten de piyasanın en iyisi fakat açıkçası parasından ve kalitesinden de ziyade İsrail malı biz eşimle dikkat etmeye özen gösteriyoruz bu bez işi de bir paket alayım da bişey olmaz bir daha almam mantığıyla ilerlemeyecek çünkü sürekli almamız gereken bişey bu yüzden sllepy kullanmayı düşünüyorum
Cennet-polat Zmom hayır canım bebegede bağlı ama bazı bebekler her beslenmeden sonra kaka yapabiliyor buda 10beze kadar çıkar ama bir ay sonrasında 6bez yeterli geliyor gibiydi sanki
_ozlmm Zmom oğlum da sleepy bio natural kullandım hiç pişik olmadı ama sonra ek gıda döneminde aşırı pişik oldu alerjisi de olunca pişikleri çok tetikledi molfix denedim fayda etmedi prima premium care aldım gerçekten faydasını gördüm bir kaç ay kullandım sonra alerji ve pişik tamamen ortadan kalkınca molfix geçiş yaptım hiç sorun yaşamadım şuan kızıma da molfix aldım ama stok yapmadım belki pişik yapar diye denemeden bilebilsek keşke
Zmom _ozlmm Keşke ya. Keşke fiyatı da biraz daha makul olsa her anne kullansa pişik sorunu cidden can sıkıcı. İndirimde yakaladıkça alayım diyorum ilk zamanlar iyi hoş fakat ilerki aylar daha pahalı😦
tugcesakzci Zmom goon kullanıyorum çok memnunum, prima muadili olarak geçiyor. Sleepy taşırma, pişik sızdırma yaptı, molfixde taşırma oluyordu lastik çok iz yapıyordu yine. Goona geçtik ne pişik ne taşırma ne sızdırma ne de lastik izi yaptı.
xhbgns Zmom Premium careden harmoniye geçtik biz ancak prima içinde dönebiliyorsun indirim takip edip alıyoruz. Mesela benim çocuk aşırı hassas premium care bile pişik yaptı çok kaka yaptığında şimdi harmonie kullanıyorum sadece.
babysmomy Zmom ben ilk çocuğumda prima kullandım başka bez pişik yapmadı ama kalite farkı çok belli oluyor bir kere diğer bezler çok kalın çocuk içinde rahat edemiyordu o yüzden primadan vazgeçemedim. Şöyle ki diğer bezler daha ucuz gibi gözüksede primada 1 bez diğer markalarda 2 beze bedel ilerleyen zamanlarda çünkü şişmiyor diğerleri gibi.