MomyAsli_ slm cnm aynı problem bende yaşadım maalesef 3 haftada sadece 500 Gr almış bebeğim 3 kiol 100 Gr di doktor gelişimi güzel bir problem yok dedi ama biz annnelerin yüreği daha duygusal harbuki güzel kilolar yani Rabbim hepimize hayırlısı ile sağ salim kucağimiza almayı nasip etsin inşallah yavrularimizi 🤲🏼