beaawullf 33.haftada bebek kilosu kaç olmalı 1763 gram kızım iyi mi bilemedim doktor hiç bir problem yok dedi anne babanın doğum kilosu da etkilermiş eşim de bende 2750 2800 doğmuşuz ama yine de tedirgin oluyor insan
Zeyyno_ beaawullf Doktor normal dediyse endişe etmeyin bnce sonuçta her bebeğin kilo alımı farklı oluyor 🙏
momofmychildren beaawullf 31+2 de 1700du 32+1 de 2012 dedi haftasiyla uyumlu olduğu sürece sıkıntı yapmayın çok kilolu olması önemli değil sağlıklı olması önemli doktorunuz eğer sorun yok dediyse yoktur 🙏🏻♥️
zelis63 beaawullf benmde 32+3 de 1600 dedi canm ama hersey yolunda dedi banada biraz küçük geldi ondan biraz daha yememi arttırdım hergün kefir içiyorum çeviz yiyorum doktor dedi 3 kilo doğar çok büyük bebek değil dedi zaten
beaawullf Zeyyno_ tabi ki öyle herseyi gayet güzel normal ama insan endişe etmekten kendini alamıyor bu zamanlarda
celileturk Kesinlikle etkiler. Eşim 5,350 gram ben 4.850 gram doğmuşuz. Kızım 38+5te 4.270 doğdu şimdi 26+3 gebelik 1.150 gram 29-30 haftaya uyumlu
beaawullf celileturk etkiler deyince bisey de diyemedim kilo aldıran besinleri de tüketiyorum oysa ki
beaawullf zelis63 içime su serptin valla canım yarın tam 33 olacak 32+6 bugün gittim sorun gözükmüyor sadece birazcık minyon doğar dedi
buseyusuf27 beaawullf bnmde kızım 36 da 2020kg doğdu bn 2kg doğmusum eşim 3.500kg doğmuş şimdi oğluma gebeym oda 32de 1912kg du. Haftasıyla uyumlu dedı doktor.
beaawullf buseyusuf27 kaçıncı haftadan sonra bi an da alır ki her şeyi normal dedi ama az gibi geldi bana da yada ben kuruntu yapıyorum
buseyusuf27 beaawullf 30dan sonra hızlı kg alıyormus bebekler anne karnında banada proteın agırlıklı beslen dedi ama daha ne kdr beslencm blmyorm hergun ztrn et tavuk yemekten helak oldm 🤭
zelis63 beaawullf banada aynı söylendi korkma canm işte anne yüreği ister istemez insan takıyor bende biraz taktim ilk ama doğduktan sonra sütle emzirmeyle alırlar inan sağlıklı olsunlar yeterki burda ben ilk defa kilosu az olup yazanı gördüm böyle bazen bakıyorum sanki herkes 4 5 kilo doğuruyor insan etkileniyo istee istemez 😀
4949zilanerturk beaawullf benim 34 haftada 2kilo 333 garmdi şu an 36 Haftaya gireceğim tabii bilmiyorum
Handevich beaawullf benimde 31+3 te 1.700 çıktı bana az geldi ama doktor normal dediği için çok önemsemedim
GuzelMelegimm gunesinannesi__ 33 haftada 2 kg. 2 hafta gelişim geriliği dedi. Size nasıl 1 hafta önden gidiyor dedi anlamadım.
Kakulimmm Sarina98 mesela bir bardak süte ne kadar bal atılmalı. Ben de içiyorum da ballı süt ama ben kilo aldırdığını bilmeden içtim. Mideme çok iyi geliyordu
ZeyHus33 beaawullf ben 33 haftada öğrendim Kilosunu 2280 dedi ama benim ilk 3.800 2 inci 3.200 doğdu değişiyor bence
GuzelMelegimm beaawullf 33 hafta 2 kg. Doktor gelişim geriliği dedi 1 haftadır toparlamaya çalışıyoruz. Sende de en az 2-3 hafta gerilik var gibi geldi
beaawullf GuzelMelegimm ultrason cihazı ve doktordan kaynaklı da olabiliyor 30.haftada farklı bi doktora gittim daha donanımlı hastaneye gittim haftasına göre de önde demişti güvenemiyoruz da artık hastanelere doktorlara