Kızlar sabah beste uyandım sancı ile düzenli idi ama birden bozuldu düzeni belli aralıklarla gelmeye başladı doktora gittim muyane olmaya 5 santime yakın açılman var dedi eğer istersen suni sancı verelim yada evin çok yakinsa düzene girince sancıların gel dedi sizce yanlış mı yaptım suni sancıyi kabul etmemekle