Eliftor46 Merhabalar . Ben aşılamamın 9. Gününde dayanamayıp beta hcg verdim ve sonucum 3 çıktı sizce sonucu nasıl ? Lütfen cevap verin çok merak ediyorum 🙏🙏🙏
Elif-ada- Eliftor46 5 ve üzeri hamilelik kabul ediliyor malesef suanlik yok inşallah adet gunuze kadar pozitife döner🤲