esows Kızlar merhaba ben 20+5 te tetanoz aşımın ilk dozunu oldum şuan 24+3 üz 2. Doz için aramadılar ve ben bayram tatilinde şehir dışında olacağım. Döndüğümde 26 haftalık oluyoruz geç mi kalmış olurum 2. Dozu o zaman yaptırsam
tamamdanolmuss esows ilk dozu 17+4te ikinci dozu 2 gün önce yani 22+3te vuruldum. İlkinde hemşire aradı ikinci içinde 10 haziranda gelirsin dedi