Alyamerve merhabalar 27+4 bebişş kilosu 1250 güzel mi ? doğum 25 marttı ama doktorun 15 marta aldı sezeryan oldgundan risk olmasın diyemi ultrasonda cnku 28 +2 gozukuo
eMineHrn3807 Kuzum normal bi kiloda ben şuan 30+3günlük oldum 27 haftada gittiğimde 1700gramddı 39 santimdi 2 ,3 hafta önden gidiyor dedi tabi bebeğin gidişatına göre çünkü ben normal istyrm doktorum bebek iri sezeryan olablr dedi
Alyamerve eMineHrn3807 senınkı cok fazla ilerdeymiş evet ama guzel bnm hosuma gıdıo kılo almaları ben sezeryan olcagm ıcın sprjn etmıom :))