Ebru34Kaya Hastanede sağlıkçı olup laboratuvarda çalışan var mı bende sağlıkçiyim hamileyim bugün laboratuvara girdim hormon çalışan odaya bi an korktum röntgen yasak ya laboratuvar da öyle radyasyon yayıyor mu acaba diye
Htcegmndnz1 Ebru34Kaya bir sağlık çalışanı olarak röntgen ve laboratuvar arasındaki farkı bence biliyor olmalısın telaş yapma laboratuarda sıkıntı olmaz sadece temas ettiğin için korumani güzel yapmalısın kan almadaysan da enjektöre dikkat etmelisin
Limonlukekkk Ebru34Kaya laboratuvarda radyasyon neden olsun bende sağlık çalışanıyım şaşırdım böyle demenize