Gerbuce Kızlar kız bebiş annelerine isim öneriniz var mı 🥰 biz 16+3 bebişimiz kız ama doktor inşallah değişmez dedi sizce değişir mi
Caglab Gerbuce Doktor inşallah değişmez dediyse tam emin olmayabilir. Siz detaylıya kadar sakin kalın.Benim doktorum yüzde 90kız demişti ona rağmen tam inanmamıştım.Detaylıda görünce rahatladım
cLearQueen Gerbuce benim 14.haftada kız dedi degismedi :) doktorun profesyonelligine ultrason kalitesine gore degişir ama… biz Duru koycaz kizcemin adını :)
Gerbuce Caglab henüz hiç bir şey almadım zaten 20. Haftayı bekliyoruz aslında ben erkek hissediyordum bize bir önceki muayene de kaslı doğacak deyince erkek diye düşündük
Caglab Gerbuce Belli olmaz. Zaten çok erken alışveriş için az daha sabır😊 Ben de erkek hissediyordum emindim hatta ama kız oldu . Kız istiyordum gerçi de. Benim ilk kızımın adı Asya.Şimdiki de yoğun istek üzerine Arya olacak.
Ozeeer cigdemusta07 bilmiyorum valla çok kararsızım ilk kızımın adı da Elif mina Elif Elisa baya uyuyor aslında 😊
Ehira Gerbuce Elisanın anlamı internette yazılan gb değil diyorlar .. Bende düşünüyordum ama anlamı yazılan gb değil sanırım. Diyaneti arayıp sorabilirsiniz ..