nur0209 Kızlar nasip olursa oğlumuza Yağız ismini koymak istiyoruz. Genel olarak Yağız isimli çocukların karakteri nasıl oluyor, tanıdığı olanlar yazabilir mi?
Zeyyno_ nur0209 Valla bende bu ismi düşünüyorum ama eşim hep yok diyo icimede başka isim sinmiyor bilemiyorum o zmna kdr bişey bulurmuyuz diye Miraç düşündüm Miraçlarin karakterleri nsl acaba
neslsah-1 nur0209 yaaa bende yiğit yada yağız istiyorm annemler çocuklar isminin hakkını veriyo sakin çocuk ismi ver dedi . o nasıl oluyo bilmiyorm
Semakeles61 nur0209 eşimin hem dayısının oğulunun adı yağız hem de amcasının oğlunun adı yağız çok iç içe değiliz onlarla ama dılarda kendi hallerinde çocuklar ama ev halleri nasıldır bilmiyorum ☺️
payidar Benim tanıdığım bir yağız var Galatasaray ilkokuluna gidiyor şu an. Çok akıllı ve zeki maşAllah 🧿
nur0209 Zeyyno_ Ya evet eşle ortak karara varmak zor oluyor isim konusunda. Miraç isminde de kızlara denk geldim hep erkeğini bilemiyorum
Semakeles61 neslsah-1 benimde oğlum olursa yiğit ismini çok seviyorum inşallah yiğit takarım oğlum olursa
Semakeles61 neslsah-1 eşimin ailesi hep Y li isimler 😀 amcasının oğlu yağız dayısının oğlu yağız kaynımın ismi yunus emre oğlunun adı yusuf eymen eşimin adı yavuz bende oğlum olursa yiğit çınar düşünüyorum 🤭😀
nur0209 Semakeles61 ben de yiğit ismini beğeniyordum. Yağızın diger anlamiymis ayni zamanda. İnsallah nasip olur koyarsınız
Minikkus1234 Yağız ismini çok beğenirim anlamı da çok güzel. Ayrıca yeğenimin ismi o kadar tatlı dilli ki. Çok akıllı oluyorlar
nur0209 Minikkus1234 maşallah ya birkac kisi de aynı şeyi söyledi akıllı olduklarına dair demekki öyle oluyorlar