cakebabe bugün randevum vardı kendi doktorum biraz zayıf gibi dedi detaylı bakan radyoloji uzmanına kilo tahmini için gönderdi doktorumun cihazı eski diğer uzman 1821 gr ölçmüş normal dedi 31+5 haftalık hamileyim normal mi sizinkiler kaç kiloydu
Babymom07 cakebabe yoo bence normal haftasına göre ben bir uygulamadan takip ediyorum kilosunu orayla haftasıyla uyumlu gidiyor sizinki de haftasıyla uyumlu aslında
Tuba-M55 cakebabe cakebabe bence gayet iyi ben 30+5 te gitmiştim 1570 gr dı. Ona bile hafif tombiş demişti doktor. Doktorlar arasında da belli bi standart yok anladığım kadarıyla
miavega cakebabe 30 da gittiğimde 1700 gr 31 hafta işe uyumlu demişti. Ama bu haftalarda zaten iki ileri bir geri sürekli değişir uyumlu olduğu haftası. Hiç karşılaştırmayın ☺️