Byz55 canım ben 1 aylık bebek annesiyim... size söyleyim... bu durumda kızmaca gücenmece olmaz aman kırılırları bir kenara bırakacaksınız... şakası yok bu işin ve kimse evaldınızdan değerli değil... ben 6.aralıkta doğum yaptım eşim hasta bile değildi hafif kırgınlığı vardı 3 gün ağzında maske ile çocuğu kucağına aldı ve öpmedi...düşünün babası... yeni doğan kızını... ve bana hemen gelmek isteyenler oldu hepsini geri çevirdim kimse kusura bakmasın... 40ım dolmadan vs vs diye atlattım... zaten sezeryan oldu falan dedim... mevlütte yapmayı düşünmüyorum sırf kış olduğu için o kadar insanın nefesi bir evde ve ben insanları iyi biliyorum odadan çıkartmasam bile kaşla göz arası gelip kucağına alacaklar öpecekler... malesef ben bu konuda çok hassasım kendi annem babam bile gelince ellerini yıkamadan çocuğu kucağına almıyorlar annem hususi üzerini değiştirip duş alıp gelir... ev temizliğine sıcaklıkğına hijyen ve havalandırmasına bile çok dikkat ediyoruz çamaşırlarını hangi deterjanla yıkarsm yıkayım tekrardan deterjansız olarak başka bir programda daha yıkıyorum durulansın birşey kalmasın diye... yatak yorgan yıkıyoruz sürekli eşim hemen hergün işten gelince duş alıp üzerini değiştiriyor... ben bebeğimin altında şimdiye kadar pişik kremi veya ıslak mendil kullanamdım doğduğu günden beri altını lavaboda suyla yıkıyorum ve zeytinyağı kullanıyorum pişik vs olmadı şükür.... bebeğin size sizin bebekli hayatınıza alışma evresinde kimsenin misafirliği çekilmiyor... 40 tan sonra gelmek isteyenleri azar azar alcam eve ve kolonya içine dezenfektanla karıştırıp dökcem gelenlere... malesef yine kucağa vermek ve öpmek yakın temas yok doktorumuzun talimatı diyeceğim... millet iki eğleşsin diye bebeğimi hasta edemem... bir damla çocuk...zaten kış bebeklerinde burun tıkanıklığı var aşıları var vs sizin sıkıntılarınız olabiliyor doğum dikişler lohusalık süt geldi gelmedi mastit oldum sütüm aktı vs... insanların anlayıilı olması lazım....