Nbnbn 22+0 yarın detaylı ultrasona gideceğim medar Gölcük İzzet Şahin giden oldu mu burada en iyi oymuş .Bir de gitmeden neler yaptınız çikolata falan yediniz mi yüzünü de görmek istiyorum 😂
nazel123 Nbnbn çikolata yemedim ama çok hareketliydi göstermedi yüzünü heveslenmiştik baya 😊 sağlıklı olduğunu öğrendik çok şükür en önemlisi🤲🏻🤲🏻
Babymom07 Nbnbn ben yedim yeniyormuş diye etkisi oldu mu bilmiyorum yüzünü falan görebildik 😄 şu an 29. Haftadayım ve bebişim çikolata yiyince değil meyve yiyince hareket ediyor o zamanlar çok fark edemiyordum şimdiki aklım olsa meyve yer de giderdim 😂