elahuma bazen ultrasyonda oynama oluyor sıkıntı olmuyor 1 hafta geri yada ilerisi benimde önde gidiyor şekerden dolayı o yüzden zorluk çekiyorum biraz bayramdan sonra Büyük ihtimalle doğum olur bekletmez çok Dr cuma belli olacak 🥺O yüzden Dr ne dediyse siz onu duyun sadece kimseyi duymayın sağlıklı olsun yeter