Hbsanneoluyo Kızlar kaç tane hasta bezi kullandınız ❓ Benim arkadaşımda 3 tane varmış bana verdi boş yere alma diye sizce 3 tane yetermi yoksa almam gerekirmi Bi daha❓
Brlgry Hbsanneoluyo çoğu kişi bez götürmüyor bile yaa haberleri yok bezden veya unutuyorlar bebek bezinin yanını kesip anneye takıyor ebeler olmadı kanaman çok eşine aldırtırsın veya dediğim gibi yaparlar 🤷♀️
Atlarlayasayan Hbsanneoluyo hastane kendi veriyor hsta bezi evde zaten gerek yok normal gece pedleri yetmişti bana
Sinem1912 Hbsanneoluyo Ben normal doğum yaptım hastanede taktıklarında rahat edemedim ama depent bir mucize gerçekten benim çok işimi gördü.Dün eşime 3.paketi aldırdım doğum yapalı 12gün oldu
Sedahoca Ben aldım depend canım Doğum yapmadım ama yapanların kurtarıcısı olduğunu duydum tek pişmanlığım orta boy almak bir giydim yanlardan sıktı gibi 🤦🏼♀️ Ki 15 kilo aldım son aydayım
Sinem1912 Sedahoca keşke büyük boy alsaydınız ben çok kilo almadım ama büyük boyda çok rahat ediyorum
Shrrife Hbsanneoluyo valla o kanama durumuna bağlı ben 5 6 tane depend kullandım ama sık değiştirdim rahatsız ediyo ve pişik oldum ben 🙈
Sinem1912 Hbsanneoluyo Valla bir paket al kalsın lazım olursa yine alırsın canım.Benım dikişler biraz sorun çıkarttı ondan normal iç çamaşırı acıtıyor canımı
burcugokhanberkecan bende depend aldm ama hastane zaten veriyoms her istedgmzdede werdiler kendi dependiminde 7 tanesini fln kullandm sonra ped e gectm benm cok asiri gelmedi herkesin bir deil tabi kananaya bagli ama bence 1 paket alin
cevizci Hbsanneoluyo Sezeryan doğum yaptım dün. Ve aldığım depend paketi bitmek üzere. Kanamanıza bağlı tabi ama 3’le 5’le uğraşmayın bir paket alın kafanız rahat olsun