Babymom07 Mastıt felan olursanız ve göğsünüzün ucu yok yara oluyorsa tam bı felaket oluyor ağrıdan ağladığımi biliyorum 👌 ama normalde emdikçe içinden bişey cekiliyormus gibbi oluyor bazen yemek yediğinde veya gün içinde doldugunuda hissediyorsun hafif ağrı oluyor dolunca