beybim0 kaçlık içiceğini doktorun karar veriyor 50 mg 75 ve 100 mg oluyo ben 75 mg içmiştim 3 defa verdim ilk açlığa bakılıyor bakıldıktan sonra içeceği içiyosun 1 saat sonra kan veriyosun verdikten tekrar 1 saat sonra kan veriyosun toplamda 3 sefer, tadı çilekli sodaydı glikozun eczaneden alıyosun ben sağlık ocağında yaptırdım hastanede de yapanlar var