E_nine kg almanız bunyenizle alakalı olabilir ki bebeğinizde haftasıyla uyumlu bence Dr soylemedi mi normal mi değil mi diye. Kaşar peyniri , ceviz, süt, yoğurt,muz bunlar kg aldırıyor ama bence sağlıklı olsun önemli olan o. Bu haftalarda kaç olmasini bekliyorsunuz ki anlamadım, benim önden gidiyor şekerim olduğu için çok mu iyi birşey sanki bı ben biliyorum zorluğunu bı Allah her hafta birşey olacak mı korkusu şekerden dolayı bebeğe, zarar gelecek mi ,bu dusuncelere kapılmak bile stres yaratıyor insanda bebeğin kg olması değil sağlıklı olması önemli mesela her an doğuma alabilirler beni önden gidiyor diye. O yüzden bence kimseyle kıyaslamayın kimseyi dinlemeyin bu süreçte siz ve Dr önemli olan Dr iyi diyormu iyi diyorsa tamm dir