Kızlar şimdi 10+2 yim haftaya randevu alıcam 11 haftayı geçiyor olurum zaten bilken şehire has. Gidiyorum en son 8 haftalıkken gitmiştim kalp atışı duymak için birdaha şu zaman gel demedi biz de ay sonuna doğru izne çıkıcaz haftaya gittiğimde ikili testi yapar mı yoksa onlar gün mü veriyor test için bilgisi olan