maviipapatya Emzirdiğim için herkes soğuk yeme içme diyor çocuğa gaz yapmasın diye. Sıcaktan haşlanırken ben yine sıcak mı yiyip içeceğim. Dondurma yiyemeyecek miyim bu bunaltıcı havalarda. Saçma değil mi
metemom_ maviipapatya hadi gazlı içecek içme deseler yine mantıklı derim biraz ama soğuk yenmesi ne alaka bir taraflarından element uyduruyo millet ya
seymaa7 maviipapatya ay ben hiç dinlemedim özellikle emzirirken çok susuyordum içme çocuğa gider falan diyorlardı bana saçma geliyor ya
Rabia_minnak maviipapatya valla canım ben doğruluğunu çok bilmiyorum ama sağlık ocağına en sonki kontrolüme gittiğimde bundan sonra bebeğinle geleceksin emzirme döneminde buzdolabından çıkardığın gibi soğuk bişeyler içme biraz soğukluğu gitsin vs diye konuştu hemşire benimle
2727dfne maviipapatya bebek dogunca da cok sıcak icme agzı yanar derler bi defa sıcak cay icmiştim gercekten kızımın dili kabarmıştı soguk dedikleri de buzlu ffln yemiceksin cünkü buzlu yedigimizde üstün acık kaldıgında cocugun midesi de soguk alır derler ben inanıyorum şahsen
maviipapatya 2727dfne yani aşırı sıcak ve soğuktan kaçının diye okudum da. Ne bileyim meyve vs şimdi bu havada dolaptal çıkarıp yemekten bir şey olmaz bence. Buzlu değil sonuçta
Tubatgn 2727dfne bi defa sıcak cay icmiştim gercekten kızımın dili kabarmıştı s Doktor bunu onayladı mı?
ASE6154 maviipapatya soğuk yiyecekler ve içecekler tüketmeniz bebeğinize gaz yapabilir veya başka sorunlara yol açabilir doktorların da önermediği birşey diğer arkadaşlar neye göre yok öyle birşey diyorlar anlamadım 😊
maviipapatya ASE6154 çok soğuk ve sıcaktan kaçının diye okumuştum da. Hava da çok sıcak ama 🥵🥵🥵🥵 yani vicdanım rahatsız şekilde yiyip içiyorum dolaptan biraz, arada dondurma vs 😕
Minigiim-vebenn52 Minigiim-vebenn52 sütün soğuk olur derler ama baktım şöyle bi elimle normal soğuk değildi