merva35 kız bu nasıl doktorumus böyle. Normalde tüm doktorlar adetin 3. Günü başlatiyor ilacı 5 gün kullandıktan sonra yumurtalar büyümüş mu diye gelmesini istiyor. Ondan sonra iğnelik bir durum varsa iğne istiyor. Ben klomen kullandığım sıra yumurtam büyüdü iğne yaptı direkt ama bu ay femara kullandim mesela 5 gün gittiğimde istenilen büyüklükte değildi 4 gün sonra yine gel dedi ona göre iğneyi vurdu. İnşaallah bu tedavin ise yarar eğer olmazsa doktorunu değiştir bence