Meliss0619 çok şaşırdım tüy dökücü önerilmiyor, çok kimyasal, içinde dahi hamilelikte kullanılmaz yazan ürünü neden önerdi acaba dr.. Ağda kasılma olabilir diye belki risklidir, jilet de yara yapıyorsa sizin açınızdan enfeksiyon riski olur uygun değil, belki de size en uygun çözüm yine doktorun dedigi kremdir, ama benim içime sinmezdi kullanmak.