Aleynaz06 Arkadaşlar merhaba 13+4 teyim, sadece balık yağı hapı içiyorum şuan. Doktor başka birşey yazmadı, yoksa unuttu mu bilmiyorum.. Gebeliğin bu haftalarında başka bir takviye yazılıyor mu? Doktora sorsam mı acaba